HLEDÁME NOVÉ KOLEGY

 

Asistent/ka pro navolávání schůzek

 

Pracovní náplň:

  • aktualizace kontaktů a podpora menšího obchodního týmu ve formě navolávání schůzek
  • evidence hovorů v CRM systému

Nabízíme:

  • brigádu při studiu či práci na zkrácený úvazek 15-20h/týdně
  • mzdu se zajímavou motivační složkou
  • přátelský tým a příjemné pracovní prostředí
  • po zaškolení možnost pracovat z domova
  • zázemí ryze české silné a stabilní společnosti s historií více než 30 let

Očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • praxi na obdobné pozici výhodou
  • výborné komunikační schopnosti
  • pečlivost a samostatnost

Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte a zašlete svůj aktuální životopis na email kariera@liftec.cz, rádi se s Vámi spojíme a probereme detaily inzerované pozice.